woensdag 14 november 2012

De blog waaraan ik bezig was voor het computercrash tijdperk:

Al de creatieve niet-architectuur projecten liggen stil. Veel te veel te zien en te beleven! En ook wel gebrek aan naaimachine, breinaalden, tangen, parels...
Even wennen om te leven met enkel twee koffers aan spullen. Maar ook niet slecht om te leren het even met minder te doen. Hoeveel van die spullen hebben we echt echt nodig?
Oké ik mis het wel, het gefrutsel en de kleine projectjes. Maar met mijn basic uitrusting red ik me wel voor deze maanden.

Dus: Hoe met zo weinig mogelijk materiaal jouw driehoekvormige en gele kamer veranderen in een gezellige plek? Nog volop "under construction" (en wordt waarschijnlijk nooit voltooid). Maar hier toch al een goede start:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten