donderdag 28 juli 2011

huggybear

De blog en het creatief prutsen worden een beetje verwaarloosd. Ik ben nu terug volop aan het vakantiejob'en en dus moet ik het met een pak minder vrije tijd doen. Gelukkig is alles voorlopig nog altijd wel op het gemakje, niets waarvoor ik mij moet haasten. 's Avonds rustig beetje haken en dan vroeg onder de wol.
Het verrast me wel dat ik daar zo van geniet, normaal ben ik totaal het tegenovergestelde. Het liefst zo weinig mogelijk thuis en constant bezig met tien dingen tegelijk. Altijd op weg van het één naar het ander. Een hele avond stilzitten? Daar word ik normaal super onrustig van.
Leuk om te beseffen dat ik nu ook kan genieten van wat rust en kalmte. Alles op het gemakje. Ik denk dat het haken en prullen hier wel voor iets tussenzit :-)




Zoals dit beertje, ze zit nu volledig aan elkaar en heeft zelfs al een schattig snoetje (en een slaapplaatsje in mijn bed). Nu (op het gemakje) aan haar kleedje beginnen. Ik heb er ook een haakpatroon voor, maar ik denk dat ik maar wat ga improviseren met de naaimachine. De ontwerpster in mij de vrije loop laten...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten