zaterdag 23 juli 2011

duizend en één

Ik ben nog altijd bezig aan duizend-en-één dingen tegelijk. Als ik geïnspireerd raak of een leuke tutorial tegenkom begin ik er vol enthousiasme aan. Gevolg: veel projecten en weinig resultaat (toch volledig afgewerkt resultaat).

Maar hé het is vakantie dus geen probleem, tijd zat. En ik geniet van elk klein resultaatje dat ik boek.




Enkele projectjes:

'zelfgemaakte buttons'
Heel simpel, mooi prentje zoeken, uitknippen en plakken. Veel leuker dan de oorspronkelijke reclameboodschap.







Met de hulp van Flow, leuke enveloppe-brieven gemaakt voor de vriendinnen op kamp. De onderste komt uit de Flow, de andere heb ik zelf gemaakt van tijdschriftpagina's.





 Ik ben nog volop bezig met het maken van mijn eerste kledingstuk, maar met de restjes stof heb ik alvast van de vuilbak gered en tot deze broches omgetoverd.





Mijn eerste stapjes in de wondere wereld van het haken. Alle 'onderdelen' van het beertje zijn al klaar, nu nog het laatste armpje aannaaien en een schattig snoetje maken. En natuurlijk ook nog zorgen voor een leuk kleedje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten