woensdag 12 oktober 2011

Deze eerst zo saaie witte fietstas lag al meer dan een jaar in de kast te verstoffen. Al is het nog zo praktisch, het idee alleen al om er na een fietstocht mee rond te moeten lopen...

Het idee zat al lang in mijn hoofd maar na het blijven uitstellen, nam ik dan toch een alcoholstift en enkele mooie illustraties uit de flow en maakte ik er mijn eigen mix van.
Eerst wat geschetst in potlood en dan definitief met zwart. Maar helaas blijkt alcoholstift toch niet zo bestand tegen regen...





Iets heel anders, maar wel mijn bezigheid van deze week: the artist residence:



1 opmerking:

  1. hé leuk dat je bij me langskwam en nee het was geen dolfijn en ook geen zeehond hihi, het moest een vogeltje voorstellen! Erg hé hahhaa

    Maar die tas van jou vind ik super gaaf geworden zeg, echt leuk en daar herken ik toch echt wel een vogeltje op, of zit ik er nu ook naast? Lol! (eerste foto dan hé)

    BeantwoordenVerwijderen