vrijdag 15 juli 2011

grootse plannen

Het macro-breiwerk is bijna op zijn einde, de bol (een in repen verknipt laken) is bijna op. Maar zoals voorspeld ga ik waarschijnlijk gewoon nog eens opnieuw beginnen en kleiner starten zodat ik verder geraak dan enkel de bodem voor een mandje.

Maar ondertussen ben ik alweer bezig met iets anders (daar gaat het goede voornemen). De laatste dagen ben ik op stoffen- en patronenjacht gegaan. Het is de eerste keer dat ik me eraan ga wagen om zelf een kledingstuk te maken!



De meeste patronen heb ik gekregen van de superlieve mama van mijn vriend. Deze vond ze nog ergens terug samen met nog enkele nuttige dingetjes en een super handig boek waarin alles stap voor stap uitgelegd wordt. En dat volstaat met supermooie retro afbeeldingen!



Het begint hier al aardig te kriebelen om eraan te beginnen, maar voorlopig heb ik enkel de tijd om wat in de boekjes te bladeren. Vandaag werk ik mijn laatste nacht als jobstudent en daarna kan ik er met al mijn enthousiasme invliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten