woensdag 29 juni 2011

bloementas

Ik ben niet meer weg te krijgen van mijn naaimachine nu die eenmaal van mijn zoldertje (lees: het bovenste deel van mijn stapelbed) is gehaald. Met wat restjes stof en het boek 'Naailes voor beginners' ben ik aan een nieuwe tas begonnen en ik ben zo ontzettend trots !




Er zitten wel enkele schoonheidsfoutjes in maar aangezien ik alles nog zelf moet ontdekken mag het resultaat er zeer zeker zijn. De rits en het schouderbandje heb ik er zelf aan geïmproviseerd. Het is zo fantastisch om terug veel tijd te hebben en me weer helemaal uit te leven in allerlei creativiteiten ^^ Ik word er gewoon zo gelukkig van, niet alleen van het leuke resultaat maar minstens evenveel door het werken eraan.




Maar nu toch een paar dagen 'onderbreking' om me enkele dagen volledig uit te leven op de weiden van Werchter.

2 opmerkingen:

  1. Wat goed van je zeg! Je hebt het ook nog helemaal doorgestikt! En ik begrijp wat je bedoelt als je zegt dat het werken eraan zoveel plezier geeft. Ik heb dat ook.
    Maar eerst.....heel veel plezier op Werchter. Zal even zien wie er komen, want dat heb ik gemist(?!)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Je reactie en een derde volger zorgen voor een leuke (internet)thuiskomst!

    BeantwoordenVerwijderen